پٹنہ میں اب 24 گھنٹے کی جائے گی کورونا ویکسینیشن

ہوٹل پاٹلی پتر اشوک اور پاٹلی پتر اسپورٹس کمپلیکس میں سہولت دستیاب ہوگی

پٹنہ : ریاستی حکومت اور محکمہ صحت کوویڈ ویکسی نیشن کو بڑھانے اور 18 سال سے زیادہ عمر کے تمام شہریوں کو ویکسی نیشن کے لئے پرعزم ہیں۔ اس کے لیے متعدد اقدامات کیے گئے ہیں۔ جیسے حفاظتی ٹیکوں کے سیشنز کی تعداد میں توسیع، نئی جگہوں کا انتخاب اور مستفید افراد کو گھروں کے قریب ویکسین لگانا وغیرہ۔ پٹنہ میں آج سے ویکسی نیشن کی سہولت روزانہ 24 گھنٹے، ہفتے میں ساتوں دن، شہر میں دو مقامات،ہوٹل پاٹلی پتر اشوک اور پاٹلی پتر اسپورٹس کمپلیکس پر دستیاب ہوگی۔ اس تعلق سے ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ پٹنہ، ڈاکٹر چندرشیکھر سنگھ نے ضلعی سول سرجن اور دیگر افسران کو خطوط جاری کرکے ضروری ہدایات جاری کی ہیں۔
جاری کردہ خط میں بتایا گیا ہے کہ پٹنہ میں لوگوں کو ویکسی نیشن کی مہم میں 24 گھنٹے کی سہولت اب شہر کے کنکڑباغ میں واقع بیرچند پٹیل پتھ اورہوٹل پاٹلی پتر اشوک اور پاٹلی پتر اسپورٹس کمپلیکس میں دستیاب ہوگی۔ یہ سہولت پٹنہ کے رہائشیوں کو ہفتے کے ساتوںدن دستیاب ہوگی۔ سول سرجن ڈاکٹر وبھا سنگھ نے بتایا کہ زیادہ تر لوگ صبح سے شام تک اپنی ملازمتوں اور کاروبار میں مصروف رہتے ہیں ایسے میں پابندی وقت کی وجہ سے ویکسی نیشن میں رکاوٹ آتی ہے۔ لہٰذا اب ایسے ملازمت یافتہ افراد اور کسی بھی کاروبار سے وابستہ افراد پٹنہ میں ٹیکے لگواسکیں گے۔
سول سرجن نے بتایا کہ شہر کے رہائشی اپنی سہولت کے مطابق کسی بھی وقت دونوں منتخب مقامات پر آکر ویکسین لے سکتے ہیں۔ یہ سروس 18 سال یا اس سے زیادہ عمر کے لوگوں کے لیے 24×7 چلائی جا رہی ہے۔ فائدہ اٹھانے والوں کے لیے کووی شیلڈ اور کوویکسین دونوں انجکشن لینے کی سہولت یہاں دستیاب ہوگی۔ وہ لوگ جنھوں نے ویکسین کی پہلی خوراک لی ہے وہ بھی یہاں آکر دوسری خوراک لے سکتے ہیں۔
جاری کردہ خط میں یہ ہدایت دی گئی ہے کہ کیئر انڈیا کے نمائندے مندرجہ بالا مراکز میں تین شفٹوں میں ڈاکٹروں کی ڈیپوٹیشن کے ساتھ تین شفٹوں میں نرسوں / ڈیٹا آپریٹرز / تصدیق دہندگان اور دیگر اہلکاروں کی مناسب تعداد مقرر کریں گے اور اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ ہر وقت حاضر رہیں اور کام کریں۔ کیئر ٹیم حفاظتی ٹیکوں (AEFI) کے بعد ایڈوانس ایونٹ کے بعد کافی تعداد میں دستیابی کو یقینی بنائے گی اور ساتھ ہی ویکسین لینے اور منتخب ہونے والی جگہوں تک پہنچانے کے لئے گاڑیوں کا بندوبست کرے گی۔ جاری کردہ خط کے مطابق ڈسٹرکٹ ریسورس یونٹ، ٹیم لیڈر کیئر انڈیا ویکسینیشن مراکز میں ویکسینیشن لینے آنے والے مستفید افراد کے لئے کرسیاں اور لائٹنگ کی مناسب تعداد کا انتظام کرے گا۔ ویکسینیشن سینٹر کی صفائی اور صفائی کے ساتھ کیئر کے ذریعہ بائیو میڈیکل کوڑے کو ضائع کرنے کے خاطر خواہ انتظامات کیے جائیں گے۔ نیز، کیئر انڈیا مقامات پر مستفید افراد کے لئے سیشن سائٹ پر پینے کے پانی، سینیٹائزر اور صابن کے انتظامات کرے گا۔