معروف اداکار و ٹی وی ہوسٹ طارق عزیز کا انتقال 

 

اسلام آباد:پاکستان کے معروف اداکار اور ٹی وی پروگرام ’’بزمِ طارق عزیز‘‘ کے ہوسٹ طارق عزیز کا آج انتقال ہوگیا۔ ان کی عمر 84 برس تھی اور وہ گزشتہ کچھ عرصے سے علیل تھے۔طارق عزیز ادیب، شاعر اور سابق رکن قومی اسمبلی بھی تھے، انہوں نےکئی فلموں میں اپنی اداکاری کے جوہربھی دکھائے۔ معروف اداکار طارق عزیز پی ٹی وی کے مقبول پروگرام نیلام گھر کے میزبان تھے،جسے بعد میں بزم طارق عزیز کانام دے دیا گیا تھا۔ طارق عزیز نے ریڈیو پاکستان سے اپنے کیریئر کا آغاز کیا تھا ،انہیں پاکستان ٹیلی ویژن کے پہلے مرد اینکر ہونے کا اعزاز حاصل ہے۔

1936ء میں جالندھر میں آنکھ کھولنے والے طارق عزیر قیام پاکستان کے بعد اپنے خاندان کے ہمراہ پاکستانی پنجاب منتقل ہوگئے تھے۔انہوں نے ساہیوال میں ابتدائی تعلیم حاصل کی اور ریڈیو پاکستان لاہور سے اپنی پیشہ ورانہ زندگی کا آغاز کیا۔1964ء میں پاکستان ٹیلی وژن کا قیام عمل میں آیا تو طارق عزیز پی ٹی وی کے سب سے پہلے مرد اناؤنسر بنےتاہم انہیں اصل شہرت پی ٹی وی کے معروف گیم شو نیلام گھر سے حاصل ہوئی، وہ اس بروگرام کی کم و بیش 40 سال تک میزبانی کرتے رہے۔

حکومت پاکستان کی جانب سے طارق عزیز کی خدمات کے صلے میں انہیں 1992ء میں صدارتی تمغۂ حسنِ کارکردگی سے نوازا گیا۔طارق عزیز نے سیاست کے میدان میں بھی زورآمائی کی اور 1997ء میں وہ مسلم لیگ نون کے ٹکٹ پر قومی اسمبلی کے رکن بھی منتخب ہوئے تھے۔

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*