Home نقدوتبصرہ فارغین جامعۃ الفلاح : ستاروں پہ جو ڈالتے ہیں کمند – محمد رضی الاسلام ندوی

فارغین جامعۃ الفلاح : ستاروں پہ جو ڈالتے ہیں کمند – محمد رضی الاسلام ندوی

by قندیل

یہ بات خوش آئند ہے کہ جامعۃ الفلاح ، بلریا گنج ، اعظم گڑھ کے فارغین نے زندگی کے تمام میدانوں میں کام یابی کے جھنڈے گاڑے ہیں۔ تعلیم و تدریس کا میدان ہو یا تحقیق و تصنیف کا ، طب کا میدان ہو یا قانون کا ، صحافت کا میدان ہو یا سیاست کا ، ادب اور شاعری کا میدان ہو یا سائنس اور آئی ٹی کا ، ہر جگہ وہ اپنے امتیاز اور تخصص کے ساتھ موجود ہیں – بعض جامعات میں ان پر ڈاکٹریٹ بھی ہوچکی ہے ، مثلاً ڈاکٹر انعام الدین فلاحی نے ‘فارغین جامعہ کی نثری و شعری خدمات’ پر کوٹہ ہونیورسٹی راجستھان سے پی ایچ ڈی کی ہے اور ڈاکٹر غلام نبی فلاحی کشمیری نے شعبۂ اسلامک اسٹڈیز ، علی گڑھ مسلم یونیورسٹی سے اپنی پی ایچ ڈی تھیسس میں جامعہ کی ابتدائی تاریخ ، تعارف ، اغراض و مقاصد ، دستور العمل ، نصاب اور تعلیمی سرگرمیوں کا جائزہ لیا ہے۔

ان خدمات کو دیکھتے ہوئے جامعہ کے مہتمم تعلیم و تربیت ڈاکٹر جاوید سلطان فلاحی مدنی اور معاون مہتمم مولانا عبید اللہ طاہر فلاحی مدنی نے مختلف میدانوں میں فارغین جامعہ کی خدمات کے تعارف کا منصوبہ بنایا اور پہلے مرحلے میں ان کی ادبی خدمات کے تعارف کی ذمے داری ڈاکٹر امتیاز احمد اور ڈاکٹر عمیر منظر کو سونپی۔ ان حضرات کے تیار کردہ مواد کو زیر نظر کتاب کی صورت میں شائع کیا گیا ہے۔

ابتداء میں جامعۃ الفلاح کی ابتدائی تاریخ اور موجودہ سرگرمیوں کا تعارف کرایا گیا ہے۔ اس کے بعد 142 ان فارغین جامعہ کا مختصر تعارف ہے جنھوں نے اردو زبان و ادب ، تراجم اور صحافت کے میدانوں میں کام کیا ہے – ساتھ ہی ان کے رابطہ نمبر اور ای میل بھی درج کیے گئے ہیں ، تاکہ خواہش مند ان سے رابطہ کرسکیں۔

کون فارغین جامعہ ایم فل اور پی ایچ ڈی مقالات کے نگراں رہے ہیں؟ یا انھوں نے پوسٹ ڈاکٹریٹ فیلوشپ پر کام کیا ہے؟ یا ایم فل اور پی ایچ ڈی کی ڈگریاں حاصل کی ہیں ، ان کی فہرست پیش کرنے کے بعد 45 پی ایچ ڈی مقالات کے خلاصے درج کیے گئے ہیں۔ فارغین جامعہ کن ادبی رسائل کے ایڈیٹر رہے ہیں؟ اس کی فہرست بھی دی گئی ہے۔ آخر میں ادب اطفال ، تاریخ ، تحقیق و تنقید ، تدوین و ترتیب ، تراجم ، جغرافیہ ، سفرنامہ ، خود نوشت ، سیر و سوانح ، شعر و سخن ، صحافت ، فرہنگ سازی ، فکشن (افسانہ / ناول) ، لائبریری سائنس ، معاشیات ، مونوگراف اور نصابیات میں ان کی تصانیف کی فہرست پیش کی گئی ہے۔

یہ کتاب جامعۃ الفلاح کے اشاعتی ادارہ ‘ادارۂ علمیہ’ سے شائع ہوئی ہے۔ صفحات : 240 ، قیمت : 200 روپے۔
رابطہ نمبر :
ڈاکٹر امتیاز وحید
8583870891
[email protected]
ڈاکٹر عمیر منظر
9818191340
[email protected]
ادارۂ علمیہ
[email protected]

ضرورت ہے کہ دیگر میدانوں میں بھی فارغین جامعہ کی خدمات کی تفصیلات فراہم کی جائیں اور انہیں عام کیا جائے۔ امید ہے کہ ذمے داران جامعہ اس جانب بھی توجہ دیں گے۔

You may also like