دلائل سے بحث کیجیے ـ ایم ودود ساجد

مشکل یہ ہے کہ آپ اپنا کوئی موقف سامنے رکھیے تو جو آپ کے موقف کے حامی نہیں وہ جذباتی فقرے کسنے لگتے ہیں ۔ ان کے اندر غصہ پنپنے لگتا ہے۔دلائل ہیں تو دلائل سے بحث کیجیے۔نہ میں آپ پر اپنا موقف تھوپ سکتا ہوں نہ آپ مجھ پر۔۔ پھر کیوں جارحانہ’ احمقانہ اور جاہلانہ بحث کی جائے۔دوسروں کو دکھانے کیلئے ہی سہی اخلاق کے دائرہ میں رہ کر بات کی جائے ۔
میں صحافت کا ادنی طالب علم ہوں۔تین دہائیوں سے زیادہ عرصہ اسی دشت میں گزار دیا ہے۔میں کسی سیاسی پارٹی کا نہ دوست ہوں اور نہ دشمن۔نہ موافق اور نہ مخالف۔فرقہ پرور طاقتوں کی حمایت کبھی نہیں کرسکتا۔سیکولر فورسز کو مطلق حمایت دے نہیں سکتا۔میں کسی سیاسی پارٹی کا ممبر بھی نہیں ہوں ۔میں نے ایک استثنیٰ کو چھوڑ کر اس پورے عرصہ میں کبھی نہیں کہا کہ فلاں پارٹی کو ووٹ دیا جانا چاہیے۔
بعض اوقات اچھے اقدام اور اچھے بیانات پر فرقہ پرستوں کی تائید کی ہے۔بسا اوقات سیکولر طاقتوں کی گرفت کی ہے۔میری مستقل پوزيشن یہی ہے۔مسلمانوں کی ایک بڑی جمعیت کے دونوں دھڑے مجھے اپنا نہیں سمجھتے۔ لیکن جب دونوں میں سے کوئی اچھا کام کرتا ہے تو آنکھ بند کرکے دونوں کی غیر مشروط ستائش کرتا ہوں ۔اس لیےکہ نہ ستائش کی تمنا ہے اور نہ صلہ کی آرزو،لیکن اس کے باوجود خدا کا شکر ہے کہ مسلمانوں کی تمام بڑی جماعتوں کے قائدین مجھ سے نفرت نہیں کرتے۔مجھ سے شفقت کا سلوک کرتے ہیں ۔ہر مکتب فکر میں میرے مداح اور خیر خواہ موجود ہیں۔ میں نے ایک مرتبہ گزارش کی تھی کہ مجلس اتحاد المسلمین کا نام اگر مجلس اتحاد کردیا جائے تو ممکن ہے اس کا کوئی اچھا نتیجہ برآمد ہو۔ لیکن مجلسی احباب نے خوب کھری کھوٹی سنائیں۔
اس تمہید کے بعد اپنے احباب سے اور خاص طور پر مجلس اتحاد المسلمین سے وابستہ افراد سے ایک سوال ہے:
کیا مجلس ‘ حکومت سازی کےلیےمطلوب لوک سبھا کی 272 سیٹیں جیت سکتی ہے؟
1- بی جے پی سے اتحاد کا کوئی سوال نہیں ۔
2- کا نگریس سے وہ سمجھوتہ کرے گی نہیں ۔
3- بہار میں مہا گٹھبندھن والے اسے ساتھ لیتے نہیں ۔
4- بنگال میں ممتا ساتھ لیں گی نہیں ۔
5- یوپی میں وہ سماجوادی کے ساتھ جاتے نہیں ۔
6- تلنگانہ میں ساتھ ہوکر بھی ایک ہی سیٹ (جو وہ ہمیشہ جیتتے رہے ہیں) جیت سکے ۔
7- آندھرا میں جگن ریڈی انہیں لیں گے نہیں ۔
8- مہاراشٹر’ گجرات’ اڑیسہ’ کرناٹک’ راجستھان’ مدھیہ پردیش’ پنجاب’ تامل ناڈو میں انہیں کوئی لے گا نہیں ۔
9- پھر کتنی سیٹیں وہ اپنے دم پر لاسکیں گے ؟ دو ؟
10- پارلیمنٹ میں ان کی دو سیٹیں ہیں ۔مودی کو کس ظلم سے وہ باز رکھ سکے اور مسلمانوں کا کون سا مجموعی فائدہ کرسکے ؟
اب ذرا یہ بتائیے:
بنگال میں ترنمول کی ممتا’ بہار میں لالو کی آر جے ڈی اور یوپی میں ملایم/ اکھلیش کی سماجوادی نے مجموعی طور پر مسلمانوں کا کیا نقصان کیا؟ اور پچھلے 6 برسوں میں مودی حکومت نے مسلمانوں کو کون سا نقصان نہیں پہنچایا؟

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*